Sunday, April 21, 2013

Hic Gitmesen; Birlikte Uyusak, Birlikte Uyansak?


Seninle uyumak istiyorum ben. Sadece uyumak. Neden bilmiyorum, ama nefes alislarimizin ayni ritime ulasip, yuzunu saclarima gomup, kolunu belimde hissederken uyuya kalmak dunyadaki en huzurlu his gibi geliyor bana. Uykumuz gelmeden, erkenden yataga yatip, basimi gogsune yaslayip, cocukluklarimizi konusalim istiyorum. Gelecekte yapmak istediklerini anlat bana.. Hayallerini anlat ki taniyayim seni, korkularini ogreneyim ki sevebileyim istiyorum. Odayi sakin bir sessizlik kaplayana kadar hic susmadan, saatlerce her seyi; korkularimizi, kayiplarimizi, acilarimizi, anilarimizi paylasalim istiyorum. Sabah, kollarinin arasinda uyanip, seni uyandirmadan yataktan kalkip sana kahvalti hazirlamak istiyorum. Sonra da elimdeki tepsiyi yatagin basindaki komidine birakip, tekrar yanina kivrilmak; “bir daha beni uyandirmadan, yanimdan kalkma” deyisine gulumseyerek, tekrar gozlerimi kapatmak istiyorum.

Irem Akpinar 

No comments:

Post a Comment