Friday, April 19, 2013

Sensiz Uyanmak, En Zoruydu Iste.


Uyandigimda, yanimda olmayacagini bildigim icin acmak istemedim aslinda gozlerimi. Mutluydum boyle, huzurluydum. Hala benimle oldugunu dusunurken, hala yanimda hissederken seni sakindim ben. Neden yapmistin bunu bana, bize? Hic mi sevmemistin, hic mi etkilenmemistin onca seyden? Bu kadar mi kolaydi her sey senin icin, bu kadar mi degersizdim? Elimi yavasca yanimdaki yastiga degdirdigimde bir kez daha hissettim yanimda, hayatimda olmayisini. Biz denen seyin bittigini, ve bir daha asla olmayacagini. Senin tekrar bana sarilip uyumayacagini, boynumu opup, her seyin oldugumu soylemeyecegini.. En zoru buydu sanirim, sensiz uyanmakti. Geceleri oyle ya da boyle geciyordu cunku, aglayarak da olsa uyuyakaliyordum ben; ama sensiz uyanmak en zoru, en kotusuydu iste.

Irem Akpinar

No comments:

Post a Comment